Виготовлення ветеринарного паспорту на собаку чи кота у Львові

Надійний метод зберігання інформації про тварину

Ветеринарний паспорт – це документ вашої тварини, в якому вказуються всі дані про неї. Крім інформації про вакцинацію та чіпування, в паспорті містяться і ваші контактні дані. Ветеринарний паспорт оформлюють при першому відвідуванні клініки для щеплень.

relax-specials

КВАЛІФІКОВАНІ ЛІКАРІ

Наші лікарі - кваліфіковані спеціалісти у сфері надання високоякісної допомоги Вашим улюбленцям

Group 2 (2)

ШИРОКИЙ СПЕКТР ВЕТЕРИНАРНИХ ПОСЛУГ

З усіма послугами Ви можете ознайомитись на нашому сайті

w450h4001385925290Clock

ДОПОМОГА 24/7

Ветеринарна клініка працює цілодобово за адресою м.Львів, вул. Бучми 22

heart (1)

УСПІШНЕ ЛІКУВАННЯ

У нашій клініці є все необхідне для точної діагностики і успішного лікування

Як відбувається оформлення ветеринарного паспорту у нашій клініці?

Ветеринарний паспорт тварини необхідно оформлювати при першій вакцинації, після чого він заповнюється ветеринарним лікарем. Ветеринарний паспорт містить дані про тварину (дата народження, порода,  стать, кличка, забарвлення шерсті, особливі прикмети, наприклад, клеймо, номер електронного чіпа і т.д). Також він містить інформацію про власника (ПІБ, адреса, контактний телефон). В спеціальні графи вносяться позначки про щорічної вакцинації – проставляється дата проведення вакцинації, вклеюється спеціальна наклейка, що поставляється разом з вакциною. Наклейка гаситься печаткою клініки і / або особистою печаткою лікаря і завіряється його підписом.

Паспорт, оформлений з порушенням правил, може бути визнаним недійсним, тому довірте цю справу нам!

Записатися на прийом

Ми завжди раді відповісти на усі ваші запитання.